Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: Dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta. Udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku. Rozwiązywaniu ewentualnych problemów zgłoszonych przez klientów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie procedurami. Realizacji kampanii utrzymania Klienta, które obejmują obecnych Klientów banku. Aktywnym utrzymywanie produktów kredytowych oraz depozytowych. Budowaniu długoterminowych relacji z Klientem. Wsparciu Zespołu poprzez realizację odsłuchów bieżących z młodszymi specjalistami. Oczekiwania wobec Kandydatów: Znajomość produktów bankowych. Minimum roczne doświadczenie w pracy z Klientem (najlepiej na podobnym stanowisku). Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe. Nastawienie na realizację celu sprzedażowego. Minimum średnie wykształcenie. Znakomita dykcja. Biegła obsługa komputera. Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku. Motywacyjny system wynagradzania – podstawa prowizje. Dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, itp.) System szkoleń podnoszących kwalifikacje. Wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej, trenerskiej oraz specjalnie dedykowanego coacha.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. Utrzymania Klienta |
Sprzedawca: | ALIOR BANK S. A. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |